Մենք՝ տղաներս, շատ նման ենք բիզնես պրոյեկտի:

Հայերիս մեծամասնությունը շատ է ցանկանում ունենալ «բիզնես պրոյեկտներ»: Հետո` այն ունենալուց հետո, սկսվում է մեզ բոլորիս հայտնի գործընթացը` «naming», ներդրումներ և այլն:

Այնուհետև ամբողջ գործընթացի հաջող ավարտից հետո բիզնես պրոյեկտը սկսում է աստիճանաբար գործել ինքնուրույն, կլանում է այլ ոլորտներ, ստեղծում է նոր մասնաճյուղեր, որոնք լինում են կամ «բիզնես պրոյեկտներ» կամ էլ թույլ լինելու պատճառով կլանվում են այլ մարդկանց «բիզնես պրոյեկտների» կողմից:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել