Մենք՝ տղաներս, շատ նման ենք բիզնես պրոյեկտի:
Հայերիս մեծամասնությունը շատ է ցանկանում ունենալ «բիզնես պրոյեկտներ»: Հետո` այն ունենալուց հետո, սկսվում է մեզ բոլորիս հայտնի գործընթացը` «naming», ներդրումներ և այլն:
Այնուհետև ամբողջ գործընթացի հաջող ավարտից հետո բիզնես պրոյեկտը սկսում է աստիճանաբար գործել ինքնուրույն, կլանում է այլ ոլորտներ, ստեղծում է նոր մասնաճյուղեր, որոնք լինում են կամ «բիզնես պրոյեկտներ» կամ էլ թույլ լինելու պատճառով կլանվում են այլ մարդկանց «բիզնես պրոյեկտների» կողմից: