Newmag-ը գրում է.

Ընկերություններ, որոնք սեր են բերում

Ռանջենդրա Սիսիոդա, Դևիդ Բ. Վոլֆ, Ջանգիշ Նեթ

գրքեր հաջողակ ընկերությունների Առավել հաջողակ ընկերությունները այսօր փորձում են մարդկանց տալ ավելին, քան ապրանքներն են՝ սեր, անկեղծություն, ուրախություն: Նրանք ստեղծում են հոգևոր ու սոցիալական արժեքներ և չեն մտածում միայն իրենց եկամտի մասին:

Այս գիրքն այն մասին է, թե ինչպես գրավել հաճախորդի սիրտը, այլ ոչ միայն դրամապանակը, ինչպես համադրել բիզնես բոլոր կողմերի ներկայացուցիչների հետաքրքրությունները այնպես, որ ոչ մի կողմ պարտված չմնա:

Այս գիրքն այն ընկերությունների մասին է, որոնք աշխարհն ավելի լավն են դարձնում: Գիրքը ապացուցում է ղեկավարներին, որ նրանք ևս պարտավոր եք այդ կերպ վարվել, որպեսզի ժամանակակից բիզնես մշակույթից դուրս չմնան: Այն օգնում է գտնել ճիշտ ճանապարհ անկախ այն բանից, թե որքան դժվար վիճակում է գտնվում ընկերությունն այսօր:

Կոկա-Կոլայի ներսում

Նևիլ Իսդելլ, Դևիդ Բիզլի

գրքեր հաջողակ ընկերությունների Նևիլ Իսդելլը, ով Կոկա-Կոլայի նախկին գործադիր տնօրենն ու տնօրենների խորհրդի նախագահն է, պատմում է ընկերության վերածննդի ու ծաղկման չափազանց հետաքրքիր պատմությունը:

Թերևս Կոկա-Կոլա բրենդի երկրպագուների մեծ մասը չգիտի, թե որքան դժվար իրավիճակում է հայտնվել այն 2000-ական թվականների կեսերին: Այս գիրք կարդալով կարելի է իմանալ օրինակ, թե ինչպես է Կոկա-Կոլան մուտք գործել ԽՍՀՄ տարածք, իսկ դրա փլուզումից հետո մաֆիոզական քաշքշուկների մեջ կարողացել կառուցել իր առաջին գործարանը, իմանալ Պեպսիի հետ մրցակցության ու բիզնեսում անփոխարինելի մարդկանց մասին և այն մասի,ն թե որքան բան կա թաքնված «Ընդմիշտ Կոկա-Կոլա» լոզունգի հետևում:


Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ։
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել