Interbrand ընկերությունը կազմել է աշխարհի ամենաարժեքավոր բրենդերի ցուցակը:

Apple-ը  վարկանիշում բարձրացել է մինչև 2-րդ տեղը. անցած տարի նա ընդամենը 8-րդն էր:
Apple բրենդը մեկ տարվա ընթացքում արժևորվել է 129%-ով` 2011-ին 33 մլրդ դոլարից մինչև 76 մլրդ այս տարում:
Apple-ը զիջեց միայն Coca-Cola-ին, որը արդեն երկար ժամանակ է վստահորեն գլխավորում է վարկանիշը:

Ստորև կարող եք ծանոթանալ 10 ամենաարժեքավոր բրենդերին.

  1. Coca Cola $78*
  2. Apple $ 76
  3. IBM  $ 75
  4. Google
  5. Microsoft  $69.7
  6. GE  $43
  7. McDonald’s  $40
  8. Intel  $39
  9. Samsung  $32
  10. Toyota $30
* մլրդ դոլար

Mashable.com

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել