Հաճախորդների սպասարկման գործընթացն առավել հարմարավետ դարձնելու նպատակով Յունիբանկը շարունակում է նոր վճարային տերմինալների տեղադրման աշխատանքները: Տերմինալների միջոցով հաճախորդները բանկային հաշվի համալրումն ու վարկի մարումը կարող են կատարել ինքնուրույն: Տերմինալի պարզ և մատչելի շահագործումը վճարման գործընթացը դարձնում է շատ արագ և հարմար: Հաճախորդը պարզապես պիտի ընտրի իրեն անհրաժեշտ գործարքը և հետևի տերմինալի էկրանին առաջարկվող քայլերի հերթականությանը:

Ընդհանուր առմամբ Յունիբանկն արդեն տեղադրել է 41 տերմինալ մայրաքաղաքային և մարզային մասնաճյուղերում: Հետագայում նախատեսվում է տերմինալներ տեղադրել նաև հասարակական վայրերում:

“Ժամանակակից տեխնոլոգիաների կիրառումը  նպաստում է հաճախորդների սպասարկման գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը: Վարկի մարման կամ հաշվի համալրման համար այլևս պարտադիր չէ դիմել բանկի աշխատակցին: Յունիբանկում հաճախորդը կարող է դա անել ինքնուրույն: Շուտով տերմինալների միջոցով հնարավոր կլինի նաև կատարել տարբեր վճարումներ, այդ թվում` կոմունալ ծառայությունների դիմաց”, - նշեց Յունիբանկի Վարչության նախագահի տեղակալ, Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների և նորարարությունների տնօրեն Մեսրոպ Հակոբյանը: 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել