Starnews.am-ը գրում է․

Արդեն հայտնել ենք, որ երգիչ Արտաշ Ասատրյանը Դուբայում անշարժ գույքի գործակալություն է հիմնել:

Երգիչն իր էջում խոսել էր դրա բացման մասին: Սակայն այս ամենով Արտաշը չէր սահմանափակվել, նրա անշարժ գույքի գովազդային հոլովակը հայտնվել էր աշխարհի ամենաբարձր աշտարակի՝ Բուրջ Խալիֆայի վրա: Համացանցում քննարկում էին այս թեման`նշելով, որ աշտարակի վրա 3 րոպեանոց գովազդային հոլովակը մեկ անգամ ցուցադրելն արժե 68.000$, 15 րոպեի համար պետք է վճարել 270.000$:

Համացանցում այս առիթով արձագանքները տարբեր են։ Ոմանք քննադատում էին երգչին`գումարը նման գովազդի վրա ծախսելու, հայրենիքին չուղղելու համար: Կային մարդիկ, ովքեր նաև ծաղրում էին:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Asatryans Real Estate Dubai (@asatryans_realestate_dubai)

Ամբողջական հոդվածը կարող եք կարդալ այստեղ:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել