Slaq.am-ը գրում է.
«Քարֆուրից» ոչ միայն սպասելիքները չեն արդարացել, այլև որոշակի հիասթափություն կա: Ով մեկ անգամ գոնե մտել է «Քարֆուր», ապա զգացել է այդ հիասթափությունը»,- երեկ «Ժամանակ»-ին ասել է «Իրազեկ և պաշտպանված սպառող» հ/կ նախագահ Բաբկեն Պիպոյանը:
«Քարֆուրն» այսօր զիջում է անգամ իր սպասարկման որակով՝ սկսած սայլակներից, վերջացրած աշխատակիցների մոտեցումով:
«Քարֆուրից» սպասելիքները չեն արդարացել նաև այն իմաստով, որ խանութում վաճառվող ապրանքի 90 տոկոսը տեղական է: Այսինքն՝ նոր ապրանքներ և նոր շուկաներ Հայաստան այդպես էլ չեկան», -ասել է Բաբկեն Պիպոյանը:
Նյութի աղբյուր՝ http://www.slaq.am/arm/news/1013113/
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել