Wildberries-ը պատասխանել է այն մեղադրանքներին, որ մարքեթփլեյսը հաճախորդների համար վճարովի է դարձրել թերություններով ապրանքները վերադարձնելը: Wildberries-ի ներկայացուցիչ Վալերի Պրոկոպիևը Lenta.ru-ի հետ զրույցում հերքել է համապատասխան հաղորդումները։

Նրա խոսքով՝ տելեգրամյան ալիքների այն տեղեկությունը, որ Wildberries-ի գնորդները «ստիպված են վճարել խոտանված ապրանքների առաքման արժեքի համար», չի համապատասխանում իրականությանը։ Եթե գնորդը հայտնաբերել է արտադրական թերություն, ապա նա ստեղծում է ապրանքի ստուգման հայտ, որը ստուգվում է այս ապրանքը վաճառողի կողմից, և հետագայում նա էլ փոխհատուցում է հետադարձ առաքման արժեքը։

«Այս պահին այս ալգորիթմը դեռ փորձարկման փուլում է, կարող են լինել որոշ սահմանափակումներ դրա ֆունկցիոնալության առումով, բայց ընդհանուր առմամբ գնորդների համար արտաքին էական փոփոխություններ չեն սպասվում. թերի ապրանքների դեպքում վաճառողի կողմից կփոխհատուցվի հետադարձ առաքման արժեքը: Եթե վաճառողը խախտում է թույլ տալիս, ապա գնորդը կարող է բողոք գրել աջակցության ծառայությանը », - ավելացրել է Պրոկոպիևը:

Նա նաև հիշեցրել է, որ «պատասխանատու գնումների ծրագիրը», ըստ որի հետադարձ տրանսպորտային ծառայությունն անվճար է միայն այն հաճախորդների համար, ովքեր վերադարձնում են քիչ ապրանքներ և ունեն գնման բարձր տոկոս, գործում է 2021 թվականից։ Ըստ Wildberries-ի ներկայացուցչի, շուկայի հաճախորդների մեծ մասի համար դեռ հասանելի է անվճար վերադարձը, և այս միջոցառման իրականացման շնորհիվ թերություններով ապրանքների թիվը նվազել է 30 տոկոսով:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել