Ինչ վերաբերում է «ինտեգրված առարկայի» ձևաչափի ներդրմանը, ապա ամերիկյան հանրակրթական համակարգում դա կիրառվում է բնության երևույթների և բնական գիտությունների օրինաչափությունների ընդհանուր-նախասկզբնական կոնցեպտուալ ընկալման հիմքեր ձևավորելու համար։ Հասարակական գիտությունների դեպքում այն առավել կիրառելի է Եվրոպական Միությունում, որտեղ միտված է, օրինակ, 2013-2015 թթ. մշակված «shared histories» (որին ես ինքս մասնակցել եմ)` պատմական զուգադիր իրականությունների ներկայացման կոնցեպտի ամրակայմանը, բայց սա չի արվում ազգային պատմության դասավանդման շրջանակում, այլ ինտեգրում է «այլոց իրականությունները»։ Պատմական գիտությունների դասավանդման հետ առնչվող խնդիրները պետական չափորոշչի մակարդակով կարգավորելուց առաջ նախևառաջ պետք է ծանոթանալ Եվրոպայի խորհրդի կողմից 2018 թ. սեպտեմբերին հրատարակված «Quality History Education in the 21st Century: Principles and Guidlines» միասնական չափորոշչային ուղեցույցին, որտեղ այս բոլոր սկզբունքները բացատրված են...
Նյութի աղբյուր՝ https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=3087478614667347&id=100002157155884&sfnsn=mo
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print
Տպել