Արդեն պարզ է, որ հանրաքվեի «ԱՅՈ»-ի շտաբի կենտրոնական կարգախոսն է «Այո ասենք հեղափոխությանը»։

Շատ հետաքրքիր է, թե որքան մարդ կարող է երկրորդ անգամ գնել ժամկետանց (երկրորդ թարմության) ապրանքը։ Հետաքրքիր է ոչ թե քաղաքական, այլ մշակութաբանական առումով․ արդյո՞ք ճիշտ է այն պնդումը, որ հայերը լավ առևտրականներ են, թե ոչ։

Ոչ մի ողջախոհ առևտրական արդեն մի անգամ գնված ապրանքը, որն արդեն իր պայուսակում է (այն էլ՝ արդեն ժամկետանց), երկրորդ անգամ չի գնի։

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել BlogNews.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ:
print Տպել